colier din fermoare colorate

 

 

 

 

 

realizat din fermoare reciclate

Tagged: , , , , , ,

5 thoughts on “colier din fermoare colorate

  1. sanda March 2, 2011 at 5:54 pm Reply

    buna,superb acest model,superbe toate,ai un talent deosebit si muuulta rabdare,te felicit…cum as putea cumpara ceva de la tine?trimite-mi un mail,multumesc

  2. ceteras oana July 13, 2011 at 8:14 pm Reply

    buna oana. sunt super coliere tale din fermoare 😀 cat costa unu? iti las mailul meu pentru raspuns: ceterasoana@yahoo.com FELICITARI pentru blog si creatiile tale!

  3. oanagr July 17, 2011 at 1:19 pm Reply

    Buna Oana, multumesc pentru aprecieri 🙂
    Colierul acesta costa 55 lei.

  4. alexandra mircea December 2, 2012 at 12:18 pm Reply

    buna! felicitari pt relizarile tale! intrebarea mea este daca mai faci cumva coliere din fermoare? faci cumva si dupa model? sau ai cumva expuse undeva colierele?
    astept raspunsul tau, as fi interesata sa cumpar un colier sau poate sa imi faci unul daca accepti si asta. multumesc

  5. oanagr December 3, 2012 at 12:13 pm Reply

    Buna Alexandra, colierele le fac in functie de inspiratia de moment, insa n-am mai lucrat de multisor si nu stiu sa-ti zic cand il voi face pe urmatorul. Oricum cam tot ce fac postez pe blog 🙂

    Iti multumesc foarte mult pentru aprecieri, inseamna mult pentru mine sa primesc felicitari de la persoane necunoscute (cunostintele sunt mereu subiective :P)

Leave a comment